Wdrożenia

Suplementy diety, żywność wzbogacona i odżywki dla sportowców (które mimo dużej specyficzności obecnie nie są klasyfikowana w żaden specjalny sposób) stanowią bardzo dynamicznie rozwijającą się branżę sektora żywnościowego.

Różnorodność i tempo pojawiających się na rynku nowych marek i nowych produktów o ulepszonym czy innowacyjnym składzie jest ogromna. Nadążenie za nowinkami i dynamicznie zmieniającym się rynkiem stanowi nie lada wyzwanie, a bycie pionierem i wprowadzenie na rynek nowego produktu, nowej linii czy kompletnie nowej marki to dopiero gigantyczne przedsięwzięcie, które dla niektórych stanowi być albo nie być w tej branży.

Z jednej strony producenci chcąc nadążyć za dynamicznym rynkiem i sprostać oczekiwaniom klientów szukają innowacyjnych składników, których zastosowanie bez formalnego wsparcia osoby zaznajomionej z tematem może być kłopotliwe.

Z drugiej strony wiele firm wprowadza tego typu produkty jako dywersyfikację swoich usług, czasem jako branże kompletnie niespokrewnione z żywnością, dla których wdrożenie nowego projektu, czy całej linii produktów to sposób inwestycji kapitału, co przy kompletnym braku znajomości specyfiki rynku, potrzeb klientów może nie przyjąć się na rynku.

Odpowiadając na takie potrzeby Klientów oferuję możliwość koordynacji projektów wdrożeniowych w bardzo szerokim zakresie, opracowanych indywidualnie pod konkretne potrzeby.

Zakres usług obejmujących wdrożenie projektu może być bardzo szeroki i w bardzo dużym uproszczeniu może obejmować:

  • opracowanie koncepcji produktu
  • ustalenie i opracowanie formuły produktu – określenie składników aktywnych oraz dodatkowych
  • dobór komponentów – opracowanie specyfikacji ilościowo-jakościowej dla surowców pożądanych do produkcji, opakowań,
  • znalezienie podwykonawców,
  • przygotowanie oznakowania produktu wraz z wydrukiem,
  • przygotowanie materiałów marketingowych do ulotek, katalogów, na stronę internetową,
  • kontrola jakości finalnego produktu